Jag vill gärna ha scen eller film på min "första" sida
Publicerat - 4 jan 2010, 17:34:49
Åsa
4 jan 2010 |
Undrar hur jag ska göra för att under erfarenhet först ha med scen eller film, alltså att det visas i fönstret innan man klickar sig vidare. Just nu är det multimedia som står först. Hur ändrar man?? Har försökt redigera och skriva filmerfarenhet först, men multimedia kommer ändå som först på listan (flummigt, men hoppas ni förstår ändå..;))MvH |
Svara Citera & svara |
Redaktionen
7 jan 2010 |
skrev:
Hej Åsa. Det finns 10 olika kategorier av erfarenheter att välja mellan. De visas på ditt CV i den ordningen som du fyller i dem. D.v.s börjar du att ange en erfarenhet inom Multimedia så är det också den som visas först. Vill du ändra ordningen måste du själv mata in dina uppgifter på nytt i den följd som du vill att de skall visas. Du kan också byta plats på erfarenheter. Du gör alla ändringar när du är inloggad på ditt CV. Lycka till!
Undrar hur jag ska göra för att under erfarenhet först ha med scen eller film, alltså att det visas i fönstret innan man klickar sig vidare.
Just nu är det multimedia som står först. Hur ändrar man?? Har försökt redigera och skriva filmerfarenhet först, men multimedia kommer ändå som först på listan (flummigt, men hoppas ni förstår ändå..;))MvH |
Svara Citera & svara |
Åsa
7 jan 2010 |
Tack för ditt svar- men det är precis vad jag gjort- matat in ny uppgift med film på första plats och ändå hamnade multimedia först då jag sparade uppgifterna..!!! Nåväl, jag ska självklart försöka igen. Mvh Åsa |
Svara Citera & svara |
Åsa
7 jan 2010 |
OK, du menar att jag måste göra om ALLTING??? Har nämligen försökt igen med samma resultat, verkar ju inte riktigt bra isåfall... Mvh Åsa |
Svara Citera & svara |
Redaktionen
8 jan 2010 |
Hej Åsa, det verkar som om du har flera fält "öppna"men utan information bland dina listade erfarenheter. Ring mig på redaktionen så ska jag hjälpa dig. 070-5717442. |
Svara Citera & svara |
Åsa
10 jan 2010 |
Ha, ha! Det går troll i det här;) Självklart har det löst sig och allt är som det ska! Vet inte varför det ordnade sig helt plötsligt, men just när jag fått ditt svar tillbaka..! Mvh Åsa |
Svara Citera & svara |