Showreel går inte att ladda upp
Publicerat - 19 feb 2010, 12:27:54
Klas M Larsson
19 feb 2010 |
Jag heter Klas, varietéartist och skådespelare. Har försökt ladda upp mitt showreel i mpg-format till min profil och det går bra så långt som till att sidan säger att det är 1 minut kvar. Sedan stänger sidan ner uppladdningsfönstret och vägrar spara mpg-filen. Vad är fel? |
Svara Citera & svara |
Eric
20 apr 2010 |
Jag sitter och hjälper Lars-Erik Berenett med hans Showreel också, Men kommer inte längre än fönstret där man väljer vilken film man vill ladda upp. Jag vet att jag har gjort rätt för jag har laddat upp innan. Filformat har prövats med AVI (DivX) samt Mpeg-video. Båda under 5 minuter i speltid. Svar helst inom kort. Tack i förhand. |
Svara Citera & svara |
Eric
21 apr 2010 |
Verkar som det funkar nu. Troligen har det varit något fel med funktionen. MVH Eric |
Svara Citera & svara |
Philip
1 jul 2010 |
skrev:
Försökte lägga upp en film på 1 min idag.
Allt gick jättebra och filen laddades upp men så fort det var klart så stängdes rutan.
Klippet sparades inte på min profil.
Ska redaktionen godkänna innan den publiseras?
Verkar som det funkar nu.
Troligen har det varit något fel med funktionen.
MVH Eric |
Svara Citera & svara |
Richard Sseruwagi
28 mar 2012 |
skrev:
Hur länge tid stå en laddad show reel i kö för konvertering? Det verka som det ta evighet!
Jag heter Klas, varietéartist och skådespelare.
Har försökt ladda upp mitt showreel i mpg-format till min profil och det går bra så långt som till att sidan säger att det är 1 minut kvar. Sedan stänger sidan ner uppladdningsfönstret och vägrar spara mpg-filen.
Vad är fel? |
Svara Citera & svara |