Showreel går inte att ladda upp

Publicerat - 19 feb 2010, 12:27:54
Klas M Larsson

19 feb 2010

Jag heter Klas, varietéartist och skådespelare. Har försökt ladda upp mitt showreel i mpg-format till min profil och det går bra så långt som till att sidan säger att det är 1 minut kvar. Sedan stänger sidan ner uppladdningsfönstret och vägrar spara mpg-filen. Vad är fel? Svara
Citera & svara
Eric

20 apr 2010

Jag sitter och hjälper Lars-Erik Berenett med hans Showreel också, Men kommer inte längre än fönstret där man väljer vilken film man vill ladda upp. Jag vet att jag har gjort rätt för jag har laddat upp innan. Filformat har prövats med AVI (DivX) samt Mpeg-video. Båda under 5 minuter i speltid. Svar helst inom kort. Tack i förhand. Svara
Citera & svara
Eric

21 apr 2010

Verkar som det funkar nu. Troligen har det varit något fel med funktionen. MVH Eric Svara
Citera & svara
Philip

1 jul 2010

skrev:
Verkar som det funkar nu. Troligen har det varit något fel med funktionen. MVH Eric
Försökte lägga upp en film på 1 min idag. Allt gick jättebra och filen laddades upp men så fort det var klart så stängdes rutan. Klippet sparades inte på min profil. Ska redaktionen godkänna innan den publiseras?
Svara
Citera & svara
Richard Sseruwagi

28 mar 2012

skrev:
Jag heter Klas, varietéartist och skådespelare. Har försökt ladda upp mitt showreel i mpg-format till min profil och det går bra så långt som till att sidan säger att det är 1 minut kvar. Sedan stänger sidan ner uppladdningsfönstret och vägrar spara mpg-filen. Vad är fel?
Hur länge tid stå en laddad show reel i kö för konvertering? Det verka som det ta evighet!
Svara
Citera & svara